4 תשובות
גלישה
אני הייתי הולך על טניס, אבל בתכלס זה תלוי בך ומה יותר מעניין אותך.
אם את אוהבת את הים וכל זה לכי לגלישה, אם ריקוד מושך אותך לכי לריקוד
גלישה כי עכשיו קיץ