4 תשובות
אני כל כך מבינה אותך, הכול קורס
וגם אצלי החדר זה המקום מפלט היחידי, אולי תמצאי לך מקום אחר או שתנסי לדבר איתם בשיא הרצינות ולהסביר להם שאת צריכה את זה
ואם את צריכה לדבר בפרטי על מה שקורה לך בחיים אני כאן
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
תדברי איתם ותגידי מה שכתבת פה שזה מפריע לך
גם אני הייתי ככה עד לפני חודש אני ככ מבינה אותך אני מבחינה חברתית ממש רע ובקושי נפגשת עם אנשים חוץ מבית ספר והייתי באמת רציני כל יום רבה עם ההורים שלי וכל היום בחדר..
תנסי קודם כל לקחת את עצמך בידיים אולי אין לך כוח לזה ואת חושבת שזה לא יועיל אבל אני מבטיחה לך שזה יעשה לך ווב הייתי במצב שלך בדיוק אמנם ההורים שלי לא הורידו לי את הדלת אבל תנסי לגרום להם לחשוב שאת לוקחת את עצמך בידיים תנסי להכיר חברים או לחזור לקשר עם חברים,או שאם הם אומרים לך שאת בטטה או לא יודעת מה גם לי היו אומרים את זה ועדיין אומרים מדי פעם תנסי לעשות ספורט תצאי לריצות/הליכות זה באמת עוזר גם לך ונותן לך תחושה טובה.
בקיצור תנסי להראות להם שאת לוקחת את עצמך בידיים ומתאפסת אני יןדעת כמה זה קשה!!
אני יודעת באמת ואני מאמינה בך שתצליחי