7 תשובות
שואל השאלה:
תומאס שלבי
אני מאושפז עכשיו בהדסה עין כרם
כי זה לא היה היציע של הפועל
תרגיש טוב
להפועל אין יציע צהוב. כנראה נכנסת ליציע של ביתר או מכבי
כי נכנסת למכבי
איף
אנונימית
צרחתי נודר