13 תשובות
קרלי רצח
קפוא
אנונימית
כרגע 17
נעים על גבול החם
רותח בלאט
רוח חזקה 15 מעלות די מעונן
אה חשבתי בחוץ

נעים
איפשהו בין "טוב לי" ו"קר לי אבל לא ברמה שזה מפריע"
הייתי אומרת כזה 25 אבל חנוק רצח אין זרם אוויר
אנונימית
20 בערך, אולי קצת פחות
כרגע המזגן על 18
שוב פעםם?
שואל השאלה:
לך מפה קישטה
חחחחח