7 תשובות
הם אוברפרוטקטיב אי אפשר להבין את זה
לא כי מעריצי וואן דיירקשן מזה בסדר
אנונימית
כן נכוןן הם לא טובים יותר^
תקשיבי אני בסך הכל מעדכנת על העתיד.. (סתם נו אני לא כזו אבל זה גם לי מציק)
לא נראלי שלערב את המעריצים של וואן דיירקשן היה נכון כאן. בסופו של דבר בכל פאנדום יש מעריצים טוקסיק, הרבה מעריצים יכולים להתנהג בדיוק כמו שתיארת בתיאור מתחת לשאלה בלי קשר מאיזה פאנדום הוא/היא מגיע/ה.
למה את אומרת שחלקן נכנסו רק בגלל טרנד? את מכירה את אותן בנות אישית בשביל להגיד את זה? נכון, יהיו תמיד את האלה שיסחפו אחרי כולם והטרנדים מסביב. לא בנות ה- 9 הם אלה שמוציאות שם רע לפאנדום של וואן דיירקשן, אלה המעריצים טוקסיק, גיל לא תמיד קשור.

"הן רוצות להראות את זה ממש, לגרום לאנשים לאהוב אותם, פשוט יש משהו בהתנהגות, שגורמת לזה להיות טוקסיק, לא כמו פאנדום אחר..."
קודם כל, אל תכלילי, זה דבר אחד. לא כולם מתנהגים ככה. יש מעריצים כאלה בכל פאנדום חמודה שלי אם לא שמת לב, קצת מודעות עצמית לא תזיק. אל תהיי מהאנשים האלה שמגנים על המעריצים הטוקסיק האלה רק בגלל שאת איתם באותו פאנדום.
מה הקשר? כולה אמרתי שג'ימין בעלי ונחיה יחד לנצח נצחים לצלילי שירי ביטיאס למרות שהוא גדול ממני כמעט בעשור