11 תשובות
וואלה זה סתם מציק שזה ככה לפי דעתי תתקשרי אליו שיהיה פנוי תאמרי לו שזה לא נעים שהוא מסנן..
שואל השאלה:
אני לא רוצה להגיד לו על זה כלום זה זכותו ואני יצא נואשת
אנונימית
אם זה קורה במשך כמה ימים, אז הוא לא עסוק הוא פשוט משחק איתך. לא נעים לשמוע את זה אבל זה יחסוך לך הרבה כאב.
מציעה לך פשוט לחתוך מהקשר הזה, נשמע לי שהוא עם משחקי אגו וחושב שזה מושך או משהו. גבר אמיתי לא מתנהג ככה
וגם אם הוא עסוק, אז נהוג לכתוב אני עסוק נדבר יותר מאוחר.
שואל השאלה:
אוי זה אני לא אוהבת שרושמים
אנונימית
תלוי בני כמה אתם, אני אוהבת ישירות. כל המשחקים האלה זה פשוט בזבוז זמן
וואו אני כלכך מבינה אותך! זה מציק רצח.
יכול להיות באמת שהוא עסוק. ויכול להיות שהוא משחק איתך. לדעתי תשלחי לו הודעה, תראי אם הוא עונה יבש כזה, אם כן אז תחתכי. ותחסכי מעצמך את זה אחותי 3>>
אנונימית
שואל השאלה:
לא הוא ממש לא עונה יבש הוא מדבר אלי ממש יפה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אומרת לו כלום על זה אבל זה אומר שאני לא מענינת אותו ?
אנונימית
אם אתם בתחילת קשר או שהוא משחק משחק של קשה להשגה.
או שהוא עסוק.
אם זה מוגזם אז לדעתי תשאלי אותו למה לוקח לו זמן לענות בצורה יפה , על דיליי וזה
אולי הוא עסוק
הכל טוב אל תלחצי עליו סתם