4 תשובות
לתרגל הרבה ויש מלא סרטונים ביוטיוב זה עזר לי
אני לא כותבת לך לפרוש אבל, תחשבי אם זה משהו שאת באמת רוצה בשבילך?
יש המון הסברים באינטרנט ושיעורים ביוטיוב ממליצה
יש המון הסברים באינטרנט ושיעורים ביוטיוב ממליצה
לא אכניס שום דעה, רק אכתוב שזה נהיה יותר גרוע. כיתה י זה עוד החלק הקל...
אנונימית
מסכים ומחזק את הנאמר מעליי.
תחשבי שוב אם המגמה באמת חשובה לך, אם את עושה את זה בשביל *עצמך* וכי זה באמת חשוב *לך* להצליח, לא להורים שלך שדוחפים אותך לשם ולא לאף אחד אחר.
בבחירת מגמות בתיכון, חשוב לדעת להכיר את התחומים שבהם את מתעניינת ולפי זה לבחור את המגמות שלך, מומלץ מאוד לבחור במגמות שנראות לך הכי מעניינות ושאת יודעת שאת יכולה להצליח בהן.
כפי שנאמר מעליי, החומר במגמה בהחלט הולך ומסתבך בכיתות י"א-י"ב, כיתה י' היא הבסיס לכן אם את מתקשה בכיתה י', את תתקשי בהמשך אם לא תתחזקי בבסיס.
אם את מחליטה להישאר במגמה, כדאי לך לחזור שוב על כל החומר מתחילת השנה ולנסות להבינו, תרגלי באמצעות ספר הלימוד שיש לך ותנסי לראות איך הדברים מתחברים לך ואיך את מיישמת את החומר הנלמד בתרגול.
בהצלחה
תחשבי שוב אם המגמה באמת חשובה לך, אם את עושה את זה בשביל *עצמך* וכי זה באמת חשוב *לך* להצליח, לא להורים שלך שדוחפים אותך לשם ולא לאף אחד אחר.
בבחירת מגמות בתיכון, חשוב לדעת להכיר את התחומים שבהם את מתעניינת ולפי זה לבחור את המגמות שלך, מומלץ מאוד לבחור במגמות שנראות לך הכי מעניינות ושאת יודעת שאת יכולה להצליח בהן.
כפי שנאמר מעליי, החומר במגמה בהחלט הולך ומסתבך בכיתות י"א-י"ב, כיתה י' היא הבסיס לכן אם את מתקשה בכיתה י', את תתקשי בהמשך אם לא תתחזקי בבסיס.
אם את מחליטה להישאר במגמה, כדאי לך לחזור שוב על כל החומר מתחילת השנה ולנסות להבינו, תרגלי באמצעות ספר הלימוד שיש לך ותנסי לראות איך הדברים מתחברים לך ואיך את מיישמת את החומר הנלמד בתרגול.
בהצלחה
באותו הנושא: