8 תשובות
נראה לי שההחלמה קשה ויש זיהום חמור
לפי מה שהבנתי אז בהריון צריך להוריד אותו כי זה עושה נזק בבטן
ממה שאני שמעתי שבהריון אז הטבור כאילו "נקרע"
לפי מה שהבנתי, זה עושה נזק בבטן
לאדעת אבל אני מתה לעשות
בהריון הבטן נמתחת עם העגיל ואחרי זה האיזור נהיה ממש רפוי
1.בהריון צריך להוריד
2.זה לרוב משאיר צלקת
שואל השאלה:
ואם מורידים לפני הריון אבל עדיין יש שם חור
האיזור עדיין יראה רע אחרכך?