6 תשובות
תתחילי ללמוד למשך כמה שעות את החומר הקל ולשנן אותו בצורה טובה ולתרגל אותו ואחרי שאת מסיימת תקחי לך הפסקה של שעה
אחרי ההפסקה את לומדת את החומר הקשה יותר ומשננת אותו ומתרגלת אותו
בערב את חוזרת קצת על החומר
ומחר תלמדי את החומר
זה מה שאני בדרכ עושה
את בכיתה י'? אם כן אני יכולה לעזור לך
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני בכיתה י פשוט זה מלא חומר ללמוד בקצת זמן וכן זה אשמתי שלא התחלתי ללמוד לפני אבל אני לא יודעת מה לעשות..
אנונימית
את מתל אביב במקרה? כי אני מתל אביב וגם לי יש מבחן בכימיה מחר ואני בכיתה י'
על מה החומר?
אם זה על אינטרקאציות ו.ד.ו, קשרי מימן, יונים והקשר הקוולנטי אני יכולה להסביר לך הכל
אנונימית
שואל השאלה:
זה על כל מבנה וקישור וסטויכומטריה
אנונימית
באותו הנושא: