17 תשובות
0. לאף אחד לא אכפת
תסנני
תסנני
זאת לא גזענות זאת העדפה
זאת העדפה...
לאף אחת לא אכפת תסנני אותו.
זה לא נחשב כגזענות לול
זה לא נחשב כגזענות לול
זה לא גזענות זה עניין של משיכה
0, משיכה
גם אני ככה
אנונימית
זה תלוי אם את רוצה להפסיק לדבר איתו בגלל שאת לא נמשכת אז לא אבל אם את רוצה להפסיק לדבר איתו רק בגלל שהוא אתיופי אז כן
זה משיכה והעדפה זה לא נקרא גזענות
אנונימית
לא נמאס לך לנסות להחזיר לו אחותי השנאה העצמית שלך חחח
ולא זה לא גזעני
ולא זה לא גזעני
אנונימית
0
אנונימי
5-4 כי זה עדפה אבל זה עדיין מעליב
אנונימית
5000000
נו באמת...
נו באמת...
זה לא גזעני זה העדפה.
0
אני גם לא נמשכת לאתיופים
אני גם לא נמשכת לאתיופים
תלוי מה הסיבה.. כאילו אם זה כי נטו ככה את אז 0 אבל אם זה בגלל סיבה אחרת שיש לה סטיגמות אז 10
באותו הנושא: