7 תשובות
פנים וגוף
אוף חייב להגיד אישיות

זה לא ציצי או משהו כזה ממש לא
זה פשוט היופי הכללי שלה הפנים.
חיוך זה פשוט מעלה רצח אז חייכנית זה טוב.
שיער גם משפיע ממש. מבנה גוף אף פעם לא היה לי משמעותי.
קיצור זה או יפה או לא כזה.. לא יודע לתאר יופי
אנונימי
חיוך או משקפיים כן זה הטעם שלי....
בגדים זה מוריד רצחח, רק אומר.
אנונימי
פנים בעיקר אחר כך תכונות של הגוף
אם הייתי בן הייתי אומרת שהיופי
לפי דעתי שיער.