2 תשובות
בגדול זה משהו שהממונים עלייך מחליטים אבל זה הזוי כל בן אדם עם קצת רצון ודופק יוצא היום לקצונה מה שגורם להרבה קציני פחי אשפה ואתה עוד צעיר שתיהיה בתוך המערכת הזאת אתה תבין כמה אתה לא רוצה קצונה xd
דבר עם המפקד שלך פשוט.
אם הוא רואה שיש לך את הנתונים לקצונה הוא ישלח אותך לדבר עם דרגות יותר גבוהות ומשם ישלחו אותך לקקצ