4 תשובות
לדעתי זה יהיה ממש נחמד מצידכן
ממש ממש לא מוזר, הילדה תשמח מאוד, כל הכבוד לכן
תשלחו ההפך הכי זורם שיש אולי תזכו לחברה לחיים
היי אני בתור ילדה שהיא "לבד" לא הייתי רוצה שחבורה של בנות יבואו אליי ויגידו לי אם בא לי להסתובב איתן כי זה היה מביך אותי והייתי שמה לב שזה מאולץ...
אגב תלוי אם יש לכן בכלל מכנה משותף ואם אתן לא עושות את זה ממקום מתנשא, אני חושבת שאולי תנסי להתחבר איתה כמה זמן ולדבר ואז כזה יראה לך נכון תזמיני אותה להיפגש עם החברות שלך,
יש סיכוי שהיא לבד גם מבחירה (לפחות אני ככה, אין לי מכנה משותף עם בנות בשכבה שלי וזה בסדר מבחינתי כי יש לי חברים טובים מחוץ ללימודים ואני לא מרגישה שאני צריכה להיות עם אנשים בלימודים ולהתאמץ בשביל זה)
אגב תלוי אם יש לכן בכלל מכנה משותף ואם אתן לא עושות את זה ממקום מתנשא, אני חושבת שאולי תנסי להתחבר איתה כמה זמן ולדבר ואז כזה יראה לך נכון תזמיני אותה להיפגש עם החברות שלך,
יש סיכוי שהיא לבד גם מבחירה (לפחות אני ככה, אין לי מכנה משותף עם בנות בשכבה שלי וזה בסדר מבחינתי כי יש לי חברים טובים מחוץ ללימודים ואני לא מרגישה שאני צריכה להיות עם אנשים בלימודים ולהתאמץ בשביל זה)