11 תשובות
לא ממש
כן אבל כל מי שהכרתי פה היה פדופיל בן 40 שרצה שאני אשלח לו ניודס
שואל השאלה:
כאילו חברים בגליכם ולא איזה כאלה שיטרידו אותכם
אנונימית
אני רוצה להכיר כאן אנשים כמובן אבל כול מי שהכרתי עד עכשיו היה פשוט מוזר
איזה מביך זה להגיד שהכרתי פה חברים
שואל השאלה:
חחח למה מביך
אנונימית
אני נשמעת חסרת חברים
לא רק נשמעת אבל בסדר
שואל השאלה:
קרה משהו?
אנונימית
כןן הרוב כאן נשמעים כיפים ומצחיקים