7 תשובות
בתור אחת נשואה לי אין בעיה שאחים שלנו יבואו איתנו להרבה מקומות וכאלה אבל במידה מסויימת ובמידה ובאמת שתינו רוצים את זה ולא תכננו דברים לי לפעמים מפריע שאני מתכננת תוכניות ואז הוא מזמין עוד אנשים לא חושבת שהיא עשתה את זה בקטע רע כלפיך
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה
זה ממש ממש לא בקטע כזה
אין לה בעיה שאחותי השנייה מדברת איתו
אין לה בעיה שחברות שלה מדברות איתו
יש לה בעיה ש*אני* מדברת איתו
ומה שהפך את זה ליותר פוגע זה זה שהבנתי שכל הזמן הזה היא פשוט שנאה אותי
והלא הזה שהיא אמרה רק הסביר הכל
אנונימית
תדברי איתה תגידי לה מה את מרגישה אתן כבר לא קטנות
שואל השאלה:
ול-"אין לי כינוי מה לעשות"
אם היא מתכננת דברים אז הוא הראשון שיודע והיא בקושי מתכננת דברים
אני די בטוחה שהתוכניות שלה לאותו יום זה לישון או ללכת לאיזה פארק ולחזור אחרי 5 דקות
אנונימית
שואל השאלה:
היא תעיר לי על דברים שאני עושה
והיא בטוח תצא עליי ותגיד שיש לה חיים רק כדי לא לצאת הרעה בסיפור
אנונימית
אוף, אין לי עצות אבל יש לי חיבוק(:
אנונימי
תקשיבי תני לאחותך ספייס.
זה חבר שלה לא שלך.
אני לא משחקת עם אחיותי כשחברים שלי אצלי.