6 תשובות
בעיה... תנסי להתרחק מהם זה אולי יעבור
כנל כאילו אבל אני לבנות כן
ID1
זו בעיה חמורה ,תלוי בת כמה את ,אם את בת 13 ומטה זה בסדר כי את עדיין לא מבינה ,אם את בת 14 ומעלה תנסי בבקשה לשנות את דעתך זה חמור
זאת ההעדפה שלך אין מה לעשות עם זה רק אל תתבכייני כשהם מתנהגים חרא ושוברים לך את הלב באכזריות
אין מה לעשות רק כשתגדלי תביני
אנונימית