4 תשובות
מלך זה רק אם אתה שליט, נסיך הוא תואר של אדם מהאצולה אך לא השליט.
אמא שלי אומרת כי הוא לא שייך למשפחת המלוכה והוא לא יורש העצר (היא לא בטוחה בזה)
גם אני חשבתי על זה היום וסתם סיבכתי את עצמי אז מצטרפת
כי היא המלכה והיא החשובה כי אבא שלה היה המלך והנסיך פיליפ הוא סתם מישהו שהתחתן עם אליזבת, אז ביגלל שאליזבת היא יורשת הכתר אז היא החשובה ואם יגידו מלך פיליפ זה נשמע כיאלו הוא יותר חשוב ממנה אז אמרו נסיך