6 תשובות
לא לרצוח זה לא דבר מוסרי
וזה שאנשים לא רוצים אותו בחיים זה לא אומר שהוא רוצה להירצח אולי הוא היה רוצה לחיות בעתיד ולהקים משפחה או משהו
אז בקיצור חפרתי אבל כן לרצוח זה לא מוסרי
לא
שואל השאלה:
למה לא אם הבן אדם לא רצוי בשום מקום?
אנונימית
זה לא משנה זה שהוא לא רצוי בשום מקום זה לא אומר שצריך לרצוח אותו
סביר להניח שאם היו מתייחסים אליו רע הוא כנראה היה מתאבד כי בכל זאת מאוד קשה לחיות בהרגשה שאף אחד לא אוהב אותך
וגם הוא לא חי בשביל אהבה מאנשים, הוא חי כדי לעשות דברים שהוא חלם עליהם, לעבור חוויות ללמוד דברים חדשים וכ'ו