7 תשובות
תצאי למקומות בילוי ותכירי בנים, תתחברו, וזהו זה כבר יבוא מעצמו
תתנשקי עם בנות
שואל השאלה:
מעצבנים
תפגשי עם בנים אחרי ביהס.. או לעבור לביהס חילוני...
שלחי מיקום שתי דקות אני אצלך
אנונימי
לא שווה לך