12 תשובות
זה בסדר לשים זה ממש יפה לדעתי
שואל השאלה:
חחח תודה את ממש מתוקה❤❤
אנונימית
^תודה רבה!! את גםם
שואל השאלה:
חחח יאא יש לך תמונה של אולףף
אנונימית
כןן תמונות של אולף זה אלוהיי!
שואל השאלה:
חחח מסכימה לגמריי!!
אנונימית
יו אם באלך תכתבי לי בקיר התודות ונדבר!
שואל השאלה:
חחח סבבהה
אנונימית
וחוץ מזה זה יהיה ממש יפה אני בטוחה! (ודרך אגב לאצבע הזאת קוראים קמיצה חחח)
זה לא משנה ממש איזה יד תבחרי, אולי כדאי ביד שאת לא כותבת בה כדי שהיא לא תפריע לך בכתיבה
שואל השאלה:
ובאיזה יד?
אנונימית