5 תשובות
לנסות להשתלב שם כדי להכיר חברים, לצאת לטיולים זה כיףף, להתחבר למדריכים
איזה כיתה את?
אנונימית
שואל השאלה:
ט'
ט'
אנונימית
שואל השאלה:
אוקי אני אעדכן תודה רבה!
אוקי אני אעדכן תודה רבה!
אנונימית
וואו אממ, מניסיון תדברי אל תהיי שקטה. אם קשה לך תהיי אולי בהתחלה שקטה אבל אז תנסי להיפתח כזה בקטנה. תבואי לרוב לכל משהו עם האחווה /הגדוד ותנסי לדבר כמה שאת יכולה עם ילדים כי אז בשכבג לא תסתדרי. בהצלחה❤ אם באלך תעדכני איך היה אחרי הפעולה הראשונה (בפרטי או פה)
באותו הנושא: