6 תשובות
אין לי מושג איך לעצור את זה אבל אין לך מה להיות נבוכה זה בסדר
לשתות מים ולהיות במקום די קריר
לשתות מים ולנוח
שואל השאלה:
גם זה היה אמור להיות רק בנות אבל צירפו את הבנים אז עוד יותר מביך
גם זה היה אמור להיות רק בנות אבל צירפו את הבנים אז עוד יותר מביך
אנונימית
^ אז אל תתאמצי יותר מידי
מבינה אותך, גם לי זה קורה
אני נהיית כמו עגבנייה
אני נהיית כמו עגבנייה
באותו הנושא: