8 תשובות
להפרד
לא טוב לך, תפרדי. מה עוד אפשר לעשות
אנונימית
אל תישארי במקום שלא טוב לך בו.. עדיף לכם להיפרד
להיפרד , אם זה לא טוב לך.
זה דיי מבזבז את הזמן שלו ושלך אם את לא בטוחה בזה
זה דיי מבזבז את הזמן שלו ושלך אם את לא בטוחה בזה
תיפרדי, אני אישית אוהבת ככה, אבל רוב האנשים אוהבים יותר יחס, או שאולי תדברי איתו ותראי אם הוא מתאמץ או לא מתייחס
להיפרד , מה שאת עושה זה למרוח אתזה כרגע
אם זה לא הזוגיות שגורמת לך לזיקוקים זה לא זה .
אם את לא מרגישה כמו ילדה קטנה זה פשוט לא זה
אם זה לא הזוגיות שגורמת לך לזיקוקים זה לא זה .
אם את לא מרגישה כמו ילדה קטנה זה פשוט לא זה
תעשי מה שעל ליבך
למה להפרד? את זה תוכלי לעשות. תמיד. לחזור-יהיה קשה יותר.
תנסי לברר אולי משהו קרה, אולי הוא כועס עליך, אולי את מציקה לו במשהו שאפשר לפתור.
תשבי, תדברי איתו על זה פתוח. מקסימום- אחר כך תגידי שלום ותלכי, אבל את תנקי את הקשר לפני שאת בודקת את זה איתו. שלא תצטערי על משהו שאי אפשר להחזיר
תנסי לברר אולי משהו קרה, אולי הוא כועס עליך, אולי את מציקה לו במשהו שאפשר לפתור.
תשבי, תדברי איתו על זה פתוח. מקסימום- אחר כך תגידי שלום ותלכי, אבל את תנקי את הקשר לפני שאת בודקת את זה איתו. שלא תצטערי על משהו שאי אפשר להחזיר
באותו הנושא: