4 תשובות
עד 23:00 אחרי זה צריך להיות שקט
אל תתקשרו למשטרה זה סתם משחיר
שואל השאלה:
אני שואלת בכללי
אנחנו לא הורסי מסיבות
בסוף הם לא הספיקו עד 11 וחצי והשכנים שלהם הזמינו משטרה
אני שואלת בכללי
אנחנו לא הורסי מסיבות
בסוף הם לא הספיקו עד 11 וחצי והשכנים שלהם הזמינו משטרה
אנונימית
טכנית מ 23:00 אפשר להתלונן למשטרה אבל רק אחרי שביקשתם מהם להפסיק/להנמיך את הרעש
באותו הנושא: