2 תשובות
אם מבחינה של רגש אז הבנים יותר שומרים על פאסון לרוב לא חושפים רגשות בפומבי אפשר לעשות שהבן ביום יום הוא בן אדם מאוד עוצמתי בעל ביטחון ובבית הוא יכול להתפרק ולבכות בלי שאף אחד רואה
לגבי הבחורה הבנות לרוב רגשניות
אנחנו אומרים הרבה "אחי"