7 תשובות
בעד
שואל השאלה:
גם אם זה בה על חשבון לימודים והשכר ממש מזערי?
גם אם זה בה על חשבון לימודים והשכר ממש מזערי?
בעד
למה שלא יקבלו כסף?
למה שלא יקבלו כסף?
אם זה בא על חשבון הלימודים אז עדיף למצוא עבודה שמסתדרת עם הבית ספר
נגד, ברוב הגדול של המקרים זה בא על חשבון הלימודים.
אני בעד שקטינים יצאו לעבוד רק מתי שהמצב הכלכלי בבית באמת מחייב את זה
אני בעד שקטינים יצאו לעבוד רק מתי שהמצב הכלכלי בבית באמת מחייב את זה
זה תלוי מאיזה גיל
מגיל 14 סבבה, מתחת לא , ויכולים לנצל אותם או לפגוע בהם
מגיל 14 סבבה, מתחת לא , ויכולים לנצל אותם או לפגוע בהם
בעד, אני בעצמי רוצה לעבוד ולהרוויח כסף
למה שלא נוכל להשיג כסף ולקנות דברים שאנחנו רוצים? חוץ מזה זה גם מלמד איך לנהל את הכסף ולהיות עצמאי
למה שלא נוכל להשיג כסף ולקנות דברים שאנחנו רוצים? חוץ מזה זה גם מלמד איך לנהל את הכסף ולהיות עצמאי
באותו הנושא: