3 תשובות
יש מצב המטען לא טוב תנסה להטעין אם מטענים אחרים ואם זה מטעין טוב איתם אז תחליף מטען:)
תנסה לעבור לשקע אחר
אנונימי
אם הוא אומר לך שאין טעינה אז על תדאגי זה קורה הרבה אבל הוא מטעין בטוח (פשוט לפעמים קצת יותר לאט), יכול להיות שעם זה מטעין דרך המחשב או הכבל של האייפון או שהוא לא אוהב את המקום שהוא מחובר אליו אומ שזה מטעין באוטו.
באותו הנושא: