3 תשובות
אולי תדברי עם היועצת אם את עדיין בביצפר. אם לא, אז עם אחד ההורים שאת קרובה, או אולי עם אח או אחות וכמובן מציעה לך ללכת לטיפול פסיכולוגי אולי זה קשור לעיניין נפשי.
וואו אני בול אותו הדבר, אבל את מוזמנת לשלוח לי הודעה בפרטי אם בא לך
בשום פנים ואופן לא היועצת זה יהפוך ליותר גרוע והיא תגיד להורים מפה לשם יבדקו תמיד שאת אוכלת ושאת שותה
תשאירי את זה בינתיים לעצמך, רק שאת ממש רואה שינוי ניכר אני ממליצה להגיד להורים
תשאירי את זה בינתיים לעצמך, רק שאת ממש רואה שינוי ניכר אני ממליצה להגיד להורים
באותו הנושא: