5 תשובות
תקשורת
אני אישית מגבירה ביולוגיה וסוציו ולי איקית ממש טוב שם
אניודעת שתקשורת זה גם מעניין וקל ומכירים הרבה ילדים
אניודעת שתקשורת זה גם מעניין וקל ומכירים הרבה ילדים
ממה שאמרת אני הייתי בוחרת ביולוגיה ותקשורת
אבל אני מעדיפה מדעי החברה ותקשורת
אבל אני מעדיפה מדעי החברה ותקשורת
תקשורת.
יש לי חברים בתקשורת שנראלי אוהבים את המגמה ויש לי גם לברה באומנות שרוצה לעזוב את המגמה.. אז הייתי בוחרת תקשורת אבל זה קשור גם איך המגמות בבית ספר שלך ואיך המורים
באותו הנושא: