5 תשובות
למה שתרגישי רע לא עשית כלום
באמת שלא נורא, אני ממש רואה את האירוע הזה כשיעור לחיים.
קודם תני לאנשים לצאת, אחר כך תכנסי. גם באוטובוס.
הכל בסדר, תלמדי מזה.
קודם תני לאנשים לצאת, אחר כך תכנסי. גם באוטובוס.
הכל בסדר, תלמדי מזה.
הכל טוב אין לך מה להרגיש רע זה קורה
קודם יוצאים אחר כך נכנסים :)
בסדר בקטנה קרה תדעי להבא
בסדר בקטנה קרה תדעי להבא
קורה
הכל בסדר..
הכל בסדר..
באותו הנושא: