4 תשובות
אנשים משתנים אם את עדיין אוהבת אותו לא הייתי נפרדת אני בטוחה שגם את השתנת בזמן שאתם יחד
אנונימית
תנסי לעבוד על הקשר לפני שאת מפרקת אותו, אני ממליצה לצאת לדייטים, להפתיע אחד את השנייה, להיות יותר פתוחים, תדברי איתו על זה, אם יש לך מישהו טוב אל תתנו לו ללכת כי אין ריגושים, אתם אלו שיוצרים את הריגושים
זוהי אהבה, דועכת
אני מבינה אותך זה קרה לי עם חבר שלי רציתי להפרד ממנו ואז עשיתי רשימת יתרונות חסרונות וראיתי שלא היה לי כמעט חסרונות היה לי אחד שניים לא הרבה וניסיתי לתת לו הזדמנות ופשוט התאהבתי בו מחדש