4 תשובות
מה לא רוצה
אנונימית
ויאללה לכו להתחסן!!!
היי אמ אני לא יודעת. אני התרגלתי שנה עם מסיכות
אני לא חושבת שזה יחזיק מעמד הרבה זמן
אני יוריד ותמיד יהיה לי מסיכה בתיק או משהו למקרה ביטחון
אני לא חושבת שזה יחזיק מעמד הרבה זמן
אני יוריד ותמיד יהיה לי מסיכה בתיק או משהו למקרה ביטחון
אני לא בעד... כי אנשים יתחילו לחפף עם המסיכות
אני מאד מקווה שלא תעלה התחלואה בגלל זה
סהכ אם נמצאים בשטח פתוח ממש כמו פארק וטבע אזה זה סבבה כל עוד אין צפיפות מטורפת.
אני מאד מקווה שלא תעלה התחלואה בגלל זה
סהכ אם נמצאים בשטח פתוח ממש כמו פארק וטבע אזה זה סבבה כל עוד אין צפיפות מטורפת.