7 תשובות
לא
שואל השאלה:
מדוע היא אינה מדינה? מישהו יכול לפרט
מדוע היא אינה מדינה? מישהו יכול לפרט
אנונימית
לא, כי היא נמצאת תחת חסותינו.
לא, היא אוטונומיה אזרחית
לא, אין לה שליטה מלאה על עצמה (וטוב שכך)
אנונימי
לא, היא נמצאת תחת חסות ישראלית והיא שטח אוטונומי
לא, כי היא רשות.
באותו הנושא: