9 תשובות
לא הייתי במשהו רציני כבר יותר משנתיים אז הייתי מנסה
שואל השאלה:
כי היה דיי יבש ולא משהו מיוחד
אנונימית
לא הייתי הולכת כי זה לא עבד וגם לא יעבוד
אנונימית
תלוי כמה גרוע,תלוי מה השתנה מאז הדייט,תלוי כמה רציתי אותו וידוע שיש פרמטרים לעבוד עלזה.
סביר שלא האמת...אבל תלוי.
אנונימית
במחשבה שנייה לא כי זה לא עבד
לא
אנונימי
זוגיות*
כן אולי ייצא זוגיגיות
כן למה לא?
אנונימית