התחברות
הרשמה
קיבלתי מכה במקום שעשיתי את החיסון וזה כואב לי מאוד, זה מסוכן?
6 באפריל 2021, 22:06
מכה
חיסונים
קורונה
4 תשובות
לא
אנונימי
לא
ש
שלאקה
לא מסוכן
princess_
שואל השאלה:
תודה
ס
סאטלה חרבות
באותו הנושא:
אתמול עשיתי חיסונים וממש כואבות לי הידיים שעשיתי בהן חיסון מה לעשות כדי שזה יעבור??
אשמח אם תעזרו לי אני 4 ימים אחרי החיסון השני ובמקום קבלת זריקת החיסון אני חשה כאבים וגירוד כאשר אני נוגעת במקום הזריקה
תקשיבו אני ככ מצטערת שעשיתי את החיסון הזה
עשיתי היום חיסון לשפעת מה הסיכויים שהיא הזריקה לי במקום חיסון לקורונה?
קיבלתי עלון של מתנגדי חיסונים עם כל "העובדות" של למה החיסונים לא טובים
בזמן האחרון השיער שלי גודל ממש לאט יכול להיות שזה בגלל החיסון שעשיתי?
זה נורמלי שכואב לי במקום של החיסון ישר אחרי? מהשנייה שעשיתי כאילו
עשיתי את החיסון עכשיו נמש כואב לי במקום החיסון בכתף זה הגיוני??
אמא שלי עשתה את החיסון לקורונה היום(השני) ויש לה כמו שקיק נוזלים במקום שהיא עשתה כת החיסון מה לעשות ומה זה??
אני שבועיים טחרי החיסון ופתאום כואב לי במקום החיסון, זה הגיוני?
הגיוני שעשיתי חיסון ראשון לפני שבועיים ולא היה לי בכלל כאבים ביד שעשיתי את החיסון?כולם ארמר שכאב לו.אולי לא עשו לי טוב?