8 תשובות
נע איזה זה פשוט מציק
אנשים אדישים הם מציקים אני בחיים לא אצליח להבין אם הוא באמת אוהב אותי או ח
להיות פתוחה איתו
להיות פתוחה איתו
זה אינדיבידואלי
לי זה לא מפריע
לי זה לא מפריע
תשמע בעיקרון כל אחת והטעם שלה אבל אני יכולה לומר לך שהדבר הכי מושך בבחורים זה שהם עצמם,ואם יש להם חוש הומור והם אוהבים לצחוק זה פשוט בונוס מדהים.
נגיד לי אין מושג מה הטעם שלי
אל תשנה את האופי שלך בשביל אף אחד
כל אחת אם הטעם שלה
באותו הנושא: