2 תשובות
ביפנית יש שלוש סוגי כתיבה. היראגנה קאטאקנה וקאנג'י, מתחילים ללמוד היראגנה ואז קאטאקנה. יש נראה לי יותר מ 5000 קאנג' י אבל לא ממש משתמשים בהם אז לומדים את החלק העיקרי. ביפנית כותבים עם כל השלושה במשולב ואל תיבהלי זה די קל אם את מורידה את הסקפטיות שהשפה קשה מידי.
חחח קודם כל יש 3 (שכחת קאנג'י, שזה "אותיות" (זה ממש לא "אותיות" אגב) שבאו מסין)
ולא בוחרים במה להשתמש, צריך את כולם ביחד
קאנג'י - שמות, שמות עצם, תארים, פעלים (בערך 50% מהשפה)
היראגאנה - מילים שמקורן ביפנית, מיליות דקדוק (בערך 40% מהשפה)
קאטאקנה - מילים משפות אחרות (בערך 10% מהשפה)
אגב קצת מפתיע שאת לא יודעת הרי כתוב לך בביו ביפנית ויש לך שם גם קאנג'י וגם היראגאנה חחח
ותמיד אם את צריכה עזרה ביפנית (או סתם לתרגל / לדבר) את יכולה לשאול אותי ואני אנסה לעזור :)
ולא בוחרים במה להשתמש, צריך את כולם ביחד
קאנג'י - שמות, שמות עצם, תארים, פעלים (בערך 50% מהשפה)
היראגאנה - מילים שמקורן ביפנית, מיליות דקדוק (בערך 40% מהשפה)
קאטאקנה - מילים משפות אחרות (בערך 10% מהשפה)
אגב קצת מפתיע שאת לא יודעת הרי כתוב לך בביו ביפנית ויש לך שם גם קאנג'י וגם היראגאנה חחח
ותמיד אם את צריכה עזרה ביפנית (או סתם לתרגל / לדבר) את יכולה לשאול אותי ואני אנסה לעזור :)
באותו הנושא: