6 תשובות
כן
זה פחות טוב מפרסי גקסון אבל זה חמוד כדאי לך
בעיניי לא אבל ישלי חברה שממש אוהבת אז תלוי בטעל
כל ההמשכים זה סוג של לנסות לחקות גרסה של הספר. אני לא קראתי, אבל דיי בטוחה שזה לא אותו דבר, אולי סתם נחמד.
נחמד פחות טוב מפרסי גקסון לפי דעתי אבל זה חמוד..
כןן
זה סדרה גם חמודה ומעניינת
פרסי ג'קסון ובגיבורי האולימפוס יותר מעניינים.. אבל זה באותו סגנון , אז ממליצה לך לקרואא
זה סדרה גם חמודה ומעניינת
פרסי ג'קסון ובגיבורי האולימפוס יותר מעניינים.. אבל זה באותו סגנון , אז ממליצה לך לקרואא