5 תשובות
מעל 75 דולר
מעל 75 דולר או ממשקל מסויים
75 דולר. ראיתי שבתיוגים שמת shein, אז אם את מזמינה משם אז בגדול לא אמור להיתקע במכס אף פעם... שיין משלמים על 100% מהמכס, לא משנה מה המחיר של החבילה. אבל יש מקרים סופר נדירים וחריגים (לא שמעתי עליהם, אבל ציד יש סיכוי נמוך) שזה ייתפס, אבל כמעט בטוח שלא ייתפס. יש עוד אתרים שמציעים שירות כזה.
שואל השאלה:
ובשקלים? כי השיין שלי על שקלים
ובשקלים? כי השיין שלי על שקלים
אנונימית
250 שקל כולל משלוח. אבל שוב, בשיין לא אמור להיתקע במכס אף פעם. שיין מכסים את הכול, זה סיכוי מאוד נמוך שייתפס...
באותו הנושא: