התחברות
הרשמה
למה יש אנשים שמוחקים את כל מי שכותב להם בקיר?
כדאי לי לעשות את זה גם? ולמה? במה זה תורם?
6 באפריל 2021, 20:32
קיר תודות
קירות
פרופיל סטיפס
מחיקה
למה
3 תשובות
זה לא תורם
ל
למה כל השמות תפוסים נו
סתם כי זה כיף להפ בעיניים זה לא תורם להם בכלום
מ
מֵרִינֵט
לא אוהבים שכתוב להם בקיר
זה לא תורם במשהו
ד
דג שלא יודע לשחות
באותו הנושא:
אתם מוחקים את מה שכותבים לכם בקיר תודות?
למה יש אנשים שמוחקים את מה שכותבים להם בקיר
למה אנשים מוחקים את התודות בקיר תודות?
למה אנשים מוחקים את כל מה שכתוב להם בקיר תודות??
למה יש אנשים שמוחקים את כל מה שכותבים להם בקיר?
למה יש אנשים שמוחקים את כל מה שכותבים להם בקיר?
למה יש אנשים פה שמוחקים את כל מה שכתבו להם בקיר התודות?
למה יש אנשים שמוחקים את כל התגובות בקיר שלהם?
אנשים שמוחקים את כל הקיר תודות שלהם, למה אתם עושים את זה?
אני ממש אוהבת אנשים שכותבים לי בקיר גם אתם?
למה אנשים כל כך אוהבים שכותבים להם בקיר?