תשובה אחת
זה תהליך אני עברתי את זה ואני לא דופקת חשבון לאף אחד סתכלי למעלה שאת הולכת ברחוב (לא לרצפה זה משדר אי ביטחון) כשאת רבה אם מישהו תגני על עצמך תדמייני את הבן אדם השנוא עלייך תגידי את מה שיש לך להגיד שימי ז על כולם תגידי את הדעות שלך