התחברות
הרשמה
מי החליט שאצבע שלישית זה משהו רע ?
6 באפריל 2021, 18:02
אצבע שלישית
קללות
2 תשובות
החברה
מ
מה אתם מסתכלים?!
אני
אנונימיהו
באותו הנושא:
מי החליט שאצבע שלישית זה גנאי
להצטלם עם אצבע שלישית, מה דעתכם?
זה בסדר אם כל בן שלא מתחיל איתי אני עושה לו אצבע שלישית?
פעם הקראש שלי אמר לי משהו מעצבן אז הוצאתי לו אצבע שלישית, והוא אמר לי
אז כך, האגודל זה לייק, האצבע השנייה זה להצביע, האצבע השלישית זה אצבע שלישית, הזרת זה שולם ומה עם האצבע הרביעית?
חחח תגידו לעשות סטטוס של אימוגי של אצבע שלישית, זה ילדותי?
סטיפס יעשו משהו אם אשים תמונה שלי עושה אצבע שלישית כתמונת פרופיל?
היי, מהזה אומר אצבע שלישית מה הפירוש?
מישהו יכל להסביר לי איך נהיה שאצבע שלישית זה סימן גנאי/קללה/משהו רע?
כלבים מתעצבנים כשעושים להם אצבע שלישית? חח ראיתי סרטונים כאלה שהבעלים בצחוק עשו לכלבים אצבע שלישית והכלבים התעצבנו
איפ קוראין לאקורד שאצבע ראשונה על סריג 5 בית? 2 ואצבע שלישית על סריג 4 בית 4??