התחברות
הרשמה
למה יש מלא דברים בטעם בננה ויש מיצים במלא טעמים, אבל אין מיץ בטעם בננה?
6 באפריל 2021, 16:31
שתייה
מיץ
בננות
טעמים
2 תשובות
יש שייק בננה זה דומה
U
Umm-
יש מיץ בננה
א
אני אחשוב על שם אחר כך
באותו הנושא:
יש גלידה בטעם בננה?
לפנקייק בננה יש טעם חזק של בננה?
חשבתי על המצאה- מיץ בטעם דבש מה אתם אומרים?
אני לא אוהב חמצוץ בטעם תות-בננה מוריד?
למה הטעם שלי קיצוני במלא דברים,?
תות, בננה או מיץ תות בננה?
מים בטעמים זה מים בטעמים או שזה סתם מיץ שיש בו טעם
להכנת 2 כוסות מיץ תות בננה צריך לרסק 6 תותים ו-2 בננות. כמה תותים וכמה בננות צריך לרסק כדי להכין 30 כוסות מיץ?
איך יש דבר כזה ארטיק בטעם מסטיק כשיש מלא מסטיקים בטעמים שונים?!
קולה ללא גזים זה פשוט מיץ בטעם קרמל?
יש לי תוסף ברזל שאני אמורה לערבב אותו עם מיץ תפוזים ואין לי רשום שאסור מיץ ענבים אדום ויש לי מיץ בטעם ענבים של תפוזינה