3 תשובות
מצאת מקום לשאול, מציעה לך לעבור לstack overflow
ולא ידעתי שאפשר לתכנת משחקים באסמבלי, נשמע עינוי
שואל השאלה:
כן אם אפשר זה יעזור
שואל השאלה:
סבבה תודה