7 תשובות
כי יש אנשים שאוהבים להעליב
זה לא שבהכרח רוצים להעליב אותם פשוט יש אנשים רגישים.
אנשים אוהבים להוריד אחרים בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמם
כי הם צריכים פסיכולוג שיטפל בהם אם ההורים לא הצליחו
אנשים אוהבים לרדת על החלשים כי הם יודעים להם לעולם לא יחזירו להם.
כי זה כיף
אני מניחה שאנשים שמעליבים אחרים אוהבים לעשות את זה
אז אם יש להם דרך קלה להשיג את מה שהם רוצים
הם פשוט יקחו אותה ויעליבו אנשים שנעלבים מהר
ובנוסף מי שאוהב להעליב בעיקר נהנה מהתגובה אז לאנשים האלה שנפגעים מהר יש את התגובה הכי מוגזמת
ושוב זה משיג את המטרה של המעליב