3 תשובות
שיחות וידאו
כמה רחוק? הוא בצבא וחוזר פעם בשבועיים או ממש נפגשים פעם במלא מלא זמן?
תקשורת זה הכי חשוב בקשר מרחוק, אם לא תדברו על הבעיות שלכם או על מה שאתם עוברים זה ממש לא יעבוד.. אני גם מציעה להפגש הכי הרבה שאפשר זה הכי כיף וגם להבין את הצד השני יותר .
זה די קשה מערכת יחסים מרחוק אבל אם שניכם באמת אוהבים אחד את השניה ותרצו שזה באמת יעבוד זה יעבוד אם כל אחד יעשה מאמץ בשביל השני
זה די קשה מערכת יחסים מרחוק אבל אם שניכם באמת אוהבים אחד את השניה ותרצו שזה באמת יעבוד זה יעבוד אם כל אחד יעשה מאמץ בשביל השני
אנונימית
באותו הנושא: