17 תשובות
כן
כן ?
כן
כן
כן
שואל השאלה:
אול ייותר טוב לכתוב " היי, מה קורה?"?
אול ייותר טוב לכתוב " היי, מה קורה?"?
אנונימי
כע
אתה יכול להגיד היי ואז לשאול מה קורה
או היי מה קורה
מה שבאלך זה לא באמת משנה רק מתוך נימוס תשאל מה שלומה קודם כל
או היי מה קורה
מה שבאלך זה לא באמת משנה רק מתוך נימוס תשאל מה שלומה קודם כל
כן ברור
ברור
כן אבל תוספי עוד י
לא יודעת למה זה נותן וויב
תרשמי
היי י
לא יודעת למה זה נותן וויב
תרשמי
היי י
תכתוב מה איתך
עדיף לרשום מה איתך
תנסה אהלן
אחי אני תמיד התחלתי היי מה קורה
זה בסדר אבל אני אישית לא אוהבת