4 תשובות
העמוד הזה מסית נגד מה שמתאים לו כל הזמן.. לא פלא שהעוקבים שלו כאלה..
איזה מגיעילים הם
העמוד הזה ממש מסית כזה לציוני ונגד הדת אז אממ כן הם זבלים
אנונימית
בכל רשת חברתית יש אנשים שונים, בסטיפס לדוגמה הופתעתי לגלות כמה אנשים סובלניים וחכמים יש. בעיתון הארץ אלה אנשים מבוגרים שמאלנים ומשכילים, כל התגובות שם מלוות בנתונים ולא סתם קללות חסרות משמעות. באינסטגרם זה הפוך, ילדים בני 16 שמדברים מהרגש ולא מההיגיון, הרבה ערסים קיצוניים וגזעניים, אין טעם להתייחס למה שכותבים שם.
אנונימי
באותו הנושא: