8 תשובות
אני לא יודע, זה לא משנה לי מה אחרים עושים, כל עוד זה בעל אהבה הדדית וחוקי שילכו על זה
כן זה בסדר
שידוכים זה תוך 4 חודשיים אפילו שתיים
אם היא מרגישה מוכנה אין עם זה שום בעיה אם יתגרשו בסוף זה בעיה שלה
שתעשה מה שבא לה.
זה בסדר להתחתן גם אחרי חודש אם מרגישים שזה *זה*...
זה בסדר להתחתן גם אחרי חודש אם מרגישים שזה *זה*...
אני דווקא חושב שכן זה לגטימי
אנונימי
באותו הנושא: