8 תשובות
אני לא יודע, זה לא משנה לי מה אחרים עושים, כל עוד זה בעל אהבה הדדית וחוקי שילכו על זה
4AM
כן זה בסדר
שידוכים זה תוך 4 חודשיים אפילו שתיים
אם היא מרגישה מוכנה אין עם זה שום בעיה אם יתגרשו בסוף זה בעיה שלה
שתעשה מה שבא לה.
זה בסדר להתחתן גם אחרי חודש אם מרגישים שזה *זה*...
אני דווקא חושב שכן זה לגטימי
אנונימי