4 תשובות
תשלחי בסטים thats_insane
שואל השאלה:
mg אבל הדילאיי לול
mg אבל הדילאיי לול
אנונימית
חחח שלחי הודעה
גם בדיוק ירד לי הראנק כי לא שיחקתי קומפ חודש, אז יותר טוב, הייתי le
גם בדיוק ירד לי הראנק כי לא שיחקתי קומפ חודש, אז יותר טוב, הייתי le
מה הראנק
ושלחי פרטי
ושלחי פרטי
באותו הנושא: